Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 augusti 2015

Av Corina - 1 augusti 2015 08:34

Lördag morgon.

Nyduschad med påtåren i muggen och framför datorn.

Arbetsdag igen med start kl 12 och slut kl 20. Samma tid som igår men fick jobba till kl.20.20 igår kväll.

Hela gårdagen på avdelningen präglades av lite lätt total kaos typ.

Vikarierna jobbade på hur bra som helst, men styrs ju av jobbmängden. Hur vi än jobbade på igår dök ständigt nya uppgifter upp !

Mellan kl 12 och kl 15 sprang jag utan uppehåll.

Lyckades med nöd och näppe smita undan för att få min schemalagda lunchrast !

Efter det blev det spring igen tills jag fick gå hem.

Kan säga att det var väldigt skönt att kraschlanda i soffan när jag kom hem.

Jag hoppas på en bättre dag idag, men jag ska väl inte hoppas allt för mycket ändå !


Ute är det molnigt och så blåser det. Skönt med moln när man ska jobba kan jag tycka.

En fundering har jag idag. Klagar man på vädret lika mycket i andra länder som vi klagar här i Sverige ?

För jag vet inte, men på FB haglar klagomålen dagligen ! Lite enformigt kan man tycka när man ändå inget kan göra åt vädret faktiskt. Vad man kan göra något åt är ens egna inställning !

Inte uppskattar jag väl regnväder varje dag, men det regnar ju inte mindre för att jag hela tiden klagar.

Jag hittar på annat att göra istället, finns ju massor av andra saker att företa sig som går av stapeln inne   .


Nåja, nog om detta. Nu får jag hoppas ni får en härlig lördag, oavsett vilket väder ni än har.

Kram på er   .   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards