Corinas Blogg

Alla inlägg den 26 juli 2015

Av Corina - 26 juli 2015 11:20

  Har ju fotat rätt mycket i sommar. Förvånad själv då kameran mest fått samla damm under en längre tid.

Men någon blir säkert glad och att sprida glädje är ju en trevlig syssla.


 

En av grannbarnen gör besök lite nu och då. Alltid trevligt med härliga ungar !

Barn kan verkligen sprida glädje !


 

Glad över min grillplats är jag verkligen.

Den nyttjades igår. Och gott blev det. Så härligt när vädret visar sig från en bättre sida ibland.

Idag är det mulet och regnar igen. Men det betyder ju att jag kan sitta inne och dela av mig av mina foton utan att ha dåligt samvete   .

Vi grillade tillsammans med Tom, Maria och Sven-Olof igår. Sedan gick jag över till Maria och satt med henne på deras altan ett par timmar. Dom stunderna är alltid trevliga och får mig på gott humör .


 

   

Har man inget att fota ka man ju alltid fota en cykel, eller hur ?


 

   

Och så kan man ju fota lite himelska fenomen också. Trevliga objekt även det fast svårare att få riktigt bra foton är det ju.


 

       

Jag sparar det absolut bästa till sist.

Vet inte om det finns något sötare än en mopsvalp med spring i benen.

Det är verkligen ingen lätt sak att fotografera en superglad mopsvalp.

 

           


Nu får ni ha en fortsatt bra söndag.



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards