Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 juli 2015

Av Corina - 16 juli 2015 09:52

Efter tre arbetsdagar känns det rätt bra att vara ledig igen.

Blir ganska tuffa pass nu under semestern även om vikarierna är nog så duktiga.


 

Blir mobilbilder idag. Detta betyder lite sämbre kvalitet, tyvärr (ursäkta).

Hade tänkt pyssla lite igår efter jobbet men av det blev inget. Min stol var upptagen och inte kan man väl störa en katt som ser ut att njuta så   .


Blev en kväll framför Tv:n med en god bok istället.

 

Fungerade bra det med kan jag tycka. Pyssla hinner jag nog under denna dagen istället.


   


Tvättmaskinen snurrar idag som vanligt på en ledig dag. Allt är som vanligt igen, nästan.

Ungdomarna är ju fortfarande lediga så det blir lite sovmorgon på mina lediga dagar och det känns ju rätt bra ändå.

Men några andra måsten än tvätten blir det inte denna dagen. Vilar upp mig innan första arbetshelgen efter semestern istället.

Tänk vad man hinner tappa formen under fyra veckors ledighet ! Kroppen känns verkligen mör efter dessa tre pass. Inte klokt ! Nåja det blir nog bättre igen skulle jag tro när kroppen fattat att nu är det arbete som gäller ett tag framöver.

Kan påpeka att boken jag just nu läser är väldigt bra om man tycker om kriminalromaner !


Ha nu en härlig torsdag, för det ska jag ha !

   

Av Corina - 16 juli 2015 09:50

Armband

 

Armband

   

Örhängen

 

Armband  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards