Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Corina - 7 juli 2015 13:57

Tisdag skriver vi idag.

Min sista semestervecka är igång.

Ute är det mulet, inget regn men luften är väldigt fuktig, nästan som om det regnar.


     


Lite smycken har jag fått till i alla fall. Det var ju länge sedan jag tillverkade några.

Har gjort fler men hittar inte fotona just nu.


             

 

Lite blommor har jag hunnit föreviga också. Vilket även betyder att jag fått använda mitt elements 13 också.

Så roligt med ett fungerande fotoprogram är det.


Annars rullar det på som vanligt. Hans och Kristina är här från Sorsele just nu.

Har varit en tur ner på Jysk idag. Införskaffat en ny kontorsstol till mig själv. Blev utan till mitt skrivbord nämligen då den jag använde gick sönder. Nu kan jag komma igång med det jag planerat. Att fixa till min smyckeshörna i vardagsrummet. Får se när jag tar tag i den biten, inte idag i alla fall.


     

 

Var ju sol här några dagar i alla fall. Tog några bilder. Känns att man inte fotat på ett bra tag måste jag säga. Blir mestadels skrotbilder   . Tömmer papperskorgen i datorn ganska ofta.


 

Zimba i en något trängt läge som är självvalt. Han kan sova i de mest sagolika ställningar !

       


Fortsättningen på denna dagen består av att laga middag. Rotsaksgryta med älgkött var planeringen.

Men köttet får nog tina lite till innan jag tar tag i den biten.

I övrigt gör jag det som poppar upp i huvudet.

Det betyder sålunda att jag tar det väldigt lugnt !


Ha nu en fortsatt bra tisdag   .  


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards