Corinas Blogg

Alla inlägg den 30 juni 2015

Av Corina - 30 juni 2015 08:15

Jepp ännu en dag att göra något av.

Mulet ute denna dagen, fast vad gör det egentligen ?


Borde verkligen ta tag i ett och varje här hemma ! Fast egentligen har jag ingen som helst lust.

Blev en pratarkväll igår tillsammans med bästa grannen Maria. Såg lite på tv och pratade och tog oss ett glas vin fast det var måndagkväll. Trevligt !


Jag väntar på paket jag, till och med faktiskt hör och häpna, tre paket !

Jisses vad jag handlar !

Ett paket från Bon Prix med kläder. Behöver faktiskt lite nytt. Har kastat en hel del utnött. Ett paket från Lilla Pärlan med smyckesdelar. Har lite ideer, får se om det blir som jag tänkt. Och igår beställde jag nya arbetsskor. Så egentligen bara smyckesdelarna som kan läggas till nöjeskontot, det andra är jag i behov av.

Fast det är klart, gratis är det ju inte. Bara jobbskorna kostar nästan 900 kr !

Men det behöver mina fötter och min kropp för att orka springa hela dagar !


Har ett gym nu, det står ute i garaget. Väntar på att få komma in. Inte nytt, fått det av svågern, som egentligen behöver det lika väl som jag men han skyller på att han fick ont när han tränade   . Tror han testade gymmet några gånger enbart.....och träningsvärk får man ju i början. Nåja, nu är det mitt i alla fall. Blir höstens och vinterns projekt.


Alma ligger med feber idag, 38,7 nu på morgonen. Hoppas det inte blir långvarigt ! Har just gett henne en Ipren för att sänka febern.


Hoppas ni alla där ute får en bra tisdag. Jag får väl se vad det blir idag. Dagen är ju lång.

Ses en annan gång, kram   .

  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards