Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 juni 2015

Av Corina - 29 juni 2015 09:48

Ja så var det måndag igen då.

Solen lyser men det tornar upp sig allt fler moln här just nu.

Men vad gör det, livet känns rätt fint ändå kan jag tycka.

Kontrollerade mitt blodtryck igår och kan konstatera att det just nu ligger väldigt bra efter snart två veckors tablettbehandling. Hoppas det fortsätter så !


       

Detta är makens lilla älskling   . Förutom mig då och barnen   .


Igår var vi och besökte min pappa och hans hustru Gertrud, eller momme som vi kallar henne.

Alltid lika roligt att komma dit. Träffade även min synnerliga gravida lillasyster Rebecka och hennes gokille på lite dryga året, Lukas. Liten gokille   .


Blev inga foton igår. Tog inte med mig kameran.

Men det gör inget tycker jag då jag vet att dom inte gillar att vara med på bild.


 

Har beställt nya kläder, igen. Och nu på morgonen beställde jag lite nya smyckesdelar.

Bland annat beställde jag öronkrokar i plast, väldigt bra för er som har allergiproblem !

Kanske kan det bli lite nya smycken. Är ju länge sedan jag gjorde några.


För övrigt idag måste jag handla lite. Får se om det blir coop eller den lokala handlaren. Har inte bestämt mig ännu.

Ha nu en härlig dag så ses vi så småningom igen   .

    

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards