Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 juni 2015

Av Corina - 27 juni 2015 08:37

Det har regnat ordentligt inatt.

Dottern med vidhängande kompisar skulle tälta inatt. Två av tjejjerna härdade nog ut, de andra två gick hem.

Min lilla fröken kom hem eftersom hon kände av sin migrän igen.


  


Solen gör vissa försök att kika fram mellan de grå molnen. Lyckas inte riktigt än men bara att vänta och se om det inte lyckas framöver.

Ännu en dag där inget är planerat.

Tycker det känns ganska bra att ha semester och inte planerat något speciellt utan gör vad som faller mig in.

Om jag ser att det behöver tvättas ja då gör jag det, ids jag inte städa ja då får det faktiskt vara till vid senare tillfälle.

Fotar lite, läser lite....kikar i datorn. Bara sitter i soffan och funderar.

Tittar på tv, inte blir man sysslolös.


  


Så vad det blir av denna dagen är inte lätt att veta.

Gårdagen var rätt lugn, och kvällen tillbringades framför tv:n. Såg fotboll och nickade till kortare stunder.


Nu får ni fortsätta med er lördag så hörs vi en annan dag hoppas jag      

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards