Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 juni 2015

Av Corina - 22 juni 2015 07:59

 Så var midsommar till ända.

En helg som blev så väldigt väldigt bra för min del. Har njutit av livet !

                         

Midsommarhelgen avslutades igår kväll med friluftsgudstjänst på Sundlingska gården.

Vår nya präst Mikael Brodin ledde gudstjänsten. .

Efter gudstjänsten bjöd hembygsföreningen på kyrkfika. Kollekten som samlades in kommer att sponsra miniloppet i halvmaran som arrangeras senare i sommar i Tavelsjö.


                                                                                       

Efter gudstjänsten skoddes det sålunda om till årets första danskväll på Sundlingska gården .

Legat av mig med fotandet så kvaliten är väl inte den bästa, sorry för det !


 

Tänk vilket sagolikt väder det blev ändå ! Helt plötsligt kunde man vara ute och njut långt ut på kvällen.

Smolken i bägaren är väl att med värmen vaknar myggen och knotten. Och sugna var dom   .

Ett år till nästa midsommar, kanske blir det repris då ? Vi får väl se.

Just nu njuter jag av minnet av denna midsommar och ett möte med en person som betytt och betyder så väldigt mycket för mig, även om ses någon enstaka gång varje år numera.


Ha nu en härlig måndag   . 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards