Corinas Blogg

Alla inlägg den 20 juni 2015

Av Corina - 20 juni 2015 09:58

Ja idag har vi då kommit fram till midsommardagen.

Och det känns så väldigt bra, är verkligen go och glad idag och känner mig fullständigt tillfreds.

Varför då ? Tja det bara känns så idag !


Tog mig i kragen igår och skaffade nytt redigeringsprogram till datorn för mina foton.

Har kämpat med ett föråldrat länge nu, elements 7. Och i och med datorbytet tyckte jag att det var dags att skaffa nytt. Så jag besökte Adobes hemsida under gårdagen och införskaffade elements 13 online.

Så smidigt, så nu kan jag åter igen redigera mina bilder så som jag önskar !

Många nya förbättringar betyder detta också   .


               

Midsommaren firades som vanligt på Sundlingska gården i Tavelsjö.

Vädergudarna var på bra humör igår och det var väldigt gott om besökare detta året !


Efter detta firande åkte vi då hem till Långviken för att fira vidare.

Dottern firade på annat ställe denna sommar (vilket hon gjort några år nu).

Vi firade tillsammans med svåger och svägerska och deras Jack (hund).


 

Bröder, Sven-Olov och Jan.


 

Grillplatsen kom väl till pass denna underbara midsommarkväll !


             

Innan maten hanns det med lite hopp och lek också   .


           

Detta är då Jack     .


Idag blir det en lugn dag här hos mig. Maken bakar inför morgondagens aktiviteter men det får bli en anna historia i nytt inlägg.

Själv tvättar jag idag för att inte måsta gå naken   . Men det är ju inte så väldigt betungande.

Sedan ska jag uppdatera hemsidan med resten av fotona från igår.....de flesta har jag dock med i detta inlägg.


Nu får ni ha en fortsatt härlig dag så ses vi en annan gång.   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards