Corinas Blogg

Alla inlägg den 31 juli 2014

Av Corina - 31 juli 2014 08:42

Jadå sommaren går vidare.

Värmen likaså även om det faktiskt blivit svalare hos mig. Ett ordentligt åskväder drog in över oss häromdagen. Men värmen blev kvar ändå om än lite lindrigare.

Idag är det mulet även om solen bryter igenom och det är varm och fuktigt. Men det blåser igen så lite svalka är det i alla fall.

 

Utlovade ju fler foton och det måste jag väl hålla. Trotts värmen har jag i alla fall försökt fota lite i min närmaste omgivning. Några långa expeditioner med kameran har inte varit aktuellt. Men man kan ju få till hyfade foton bara hemma på tomten också om man bara har lite fantasi.


Idag ska håret färgas. Utväxt blir det ju alltid och det bleks ju väldigt snabbt på sommaren. Sedan ska jag ju fotograferas i eftermiddag. Måste ju ändå se respektabel ut kan jag tycka.

Står ju med på listan till kommunvalet......fast långt ner enligt mitt eget krav. Egentligen sa jag i början nej men som vanligt lyckades någon övertala mig.......

 

Och imorgon bär det av upp till Sorsele några dagar. Ska bevista en Rockkonsert i Nalovardo nämligen :) Blir säkert trevligt ! Ungdomarna ser i alla fall fram emot det.

 

Nu får jag önska en fortsatt trevlig torsdag. Vi hörs en annan dag, när vet man aldrig :)

Kram     

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards