Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Corina - 16 juli 2014 08:17

   En bild idag som jag gjort i elements. Jobbar inte så mycket just nu med mina bilder. Men ibland poppar inspirationen upp.


Morgonstund....jo nog blev det så alltid idag. Vaknade innan tuppen ens tänkt tanken.

Jag steg upp före fem idag.

Fast egentligen är det ganska skönt att vara uppe innan övriga stiger upp.

Få sitta med kaffekoppen och njuta av tystnaden.

För när övriga vaknar är den magiska tystnaden ett minne blott .


Onsdag har vi kommit fram till. Ute är det grått och regnigt denna dag. Men mig gör det inget.

Finns ju annat att göra som går att göra inne. Läsa till exempel. Denna gråa dag är väl läsandet en väldigt bra sysselsättning kan jag tycka.

Måste också åka på affären under dagen då det saknas lite ett och varje här hemma. Går mycket mat nu när ungdomarna är lediga.

Ska ta mig en tur till minneslunden också när jag ändå ska in till Tavelsjö...säga hej till mamma   .


Vad övriga i huset ska göra vet jag inte och dom får väl göra vad dom vill kan jag tycka.


Önskar er alla en härlig onsdag (lill-lördag).


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards