Corinas Blogg

Alla inlägg den 30 april 2014

Av Corina - 30 april 2014 08:50

Nu var det länge sedan, igen.

Har blivit värdelös på detta med bloggandet den senaste tiden.

     

Våren har kommit även till mig även om det just för tillfället känns kyligare än de senaste dagarna.

Jobbar på som vanligt. Sliter och släpar på avdelningen. Lika tungt som tidigare. Kroppen börjar bli sliten igen.

Har nytt gymkort nu och på tisdag är det dags för en introduktion på gymmet sedan blir det att starta upp min träning igen. Måste skärpa mig för att klara kroppen, så är det och skulle jag tappa några kilo skulle det ju inte heller skada, om man säger så.

 

Här händer väl egentligen inget speciellt faktiskt. Livet går vidare.

Inplanerat klippning för dottern på fredag morgon kl 10. Verkligen behövligt.

Om en månad ska sonen klippas också helt planenligt. Han har ju vägrat klippning i drygt två år eftersom han helt gått in för klippning innan han går ut nian. Och nu gör han ju det :) Så den 9 juni kl 16 faller hans lockar för saxen inför avslutningen den 11 juni !

Kläderna till skolavslutningen är för en gångs skull redan fixade ! Måste vara rekord i framförhålling för min del.

Eller kan det bero på mera ledig tid ? Jag vet inte.

 

Har tagit mig tid att fotografera lite den senaste tiden också. En form av terapi för min del.

Mest blommor har det blivit men jag hoppas få tid och ork till att ta mig ut i naturen också, fast just nu låter jag det bero lite.

 

Idag firar vi kungens födelsedag och vårens ankomst. Jag tillbringar kvällen på jobbet till kl 21. Sedan åker jag hem för en stund i soffan och lite fotboll på Tv. Imorgon har jag en ledig dag innan helgens arbete startar kl 16 på fredag.


Önskar er nu en fortsatt härlig dag !


 



  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards