Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Corina - 11 mars 2014 11:52

Så var ännu en arbetshelg avslutad och det står ledig i almanackan. Fast ledig var väl att överdriva lite. En del måsten finns det ju alltid för min del. Tvättmaskinen snurrar som vanligt och plocket tar aldrig slut här hemma. Har en beställning på ett armband som ska göras, men har inte riktigt kommit igång än. Borde ju städa också kan jag konstatera när jag tittar mig runt här hemma men det får då vara till en annan dag, kanske till helgen då det också står ledig i almanacken. Ska förbereda middagen eftersom jag inte kommer att äta med familjen denna lediga dagen som brukligt är. Jag ska ner på besök hos mamma på sjukhuset och sedan ska jag på ett möte som slutar kl 20 ikväll.


Mamma ja hon är kvar på sjukhuset och mår väl lite bättre. Men långt i från bra. Hon har det jobbigt nu kan jag säga och börjar själv säga att hon är less. Och jag förstår henne faktiskt för hon är verkligen sjuk. Kroppen vill inte riktigt fungera som den ska. Vi får se hur detta går, försöker peppa henne men inte är det lätt alla gånger !


Vi kom oss iväg till Sorsele hela familjen denna gången i alla fall och hade några härliga dagar trotts att vädret var grått och dimmigt. Ungdomarna fick åka slalom som dom älskar och jag fick använda kameran även om förhållandena inte var de bästa. Lite foton blev det i alla fall.

                                                                                     

Bilderna i inlägget är från Nalovardo när ungdomarna åkte slalom och vi grillade korv. Vi luktade som böcklingar när vi åkte hem :) Men roligt var det även om vädret inte var det bästa.

Övriga bilder får jag ta i ett separat inlägg.


Ha nu en fortsatt bra tisdag. Vi ses en annan dag.


 







Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards