Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Corina - 27 februari 2014 11:09

  Ja säg den lycka som varar ?

Har kännts så possitivt ett tag nu. Glädjen över att ha min kamera återfann sig och det blir allt ljusare ute.

Fått nytt att ta tag i med Mary Kay. Skaffat lite nya kläder och nya skor. Planerat resa till fjällen nästa vecka då det är sportlov för barnen.

Till och med jobbet har känns roligt igen :)

Och vad händer ? Jamenvisst blir mamma dålig igen ! En hjärtinfarkt, saltvärden som inte gör någon glad och en infektion av okänd art. Kort sagt är hon verkligen dålig. Och ligger på sjukhuset naturligtvis !

Så ja vad ska man säga...det possitiva försvann ganska elegant. Får se om det blir någon resa för min del.


 

Annars så mår jag bara bra själv. Mina krämpor finns ju kvar men man lär sig leva med dom så är det ju.

Just nu är sonen förkyld och hemma från skolan. Hittills har övriga i familjen klarat sig (ta i trä).


Hade planerat att gå ut och roa mig med jobbet imorgon kväll men tror jag måste stå över den biten denna gången. Känns så osäkert nu när mamma är så pass dålig som hon är. Osäkert om utgången även om hon klarat liknande pärsar tidigare. Får roa mig en anna gång med andra ord.


 


Nu siktar jag in mig på arbetsdag igen med start kl 16. Ska nog gå bra det med skulle jag tro och imorgon ännu en kort dag, slutar kl 12 imorgon och sedan är det ledigt fram till lördag i nästa vecka.


Ha nu en fortsatt härlig dag och helg om jag nu inte skulle hinna blogga mera.

Vi ses !


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards