Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Corina - 19 februari 2014 09:35

          


Som många vet använder jag Mary Kays produkter helt uteslutande sedan en tid tillbaka.

Har försökt hålla emot att bli konsult, återförsäljare in i det längsta. Men med förmånlighet kommer man långt :)

Så nu är jag med andra ord konsult, säljer med andra ord Mary Kay.


 

Väntar på mitt startpaket som bäst. Spännande men också nervöst då jag aldrig tidigare pysslat med något liknande. Aldrig sålt något annat än mina egna smycken :)

Vi får väl se hur det hela avlöper, har ju inga krav alls på mig utan kan ju bara strunta i allt när jag vill.


Får väl återkomma i bloggen med erbjudanden...någonstans måste man ju börja anser jag. Om någon läser och bor inom rimliga gränser står jag till tjänst såklart !


Ha en härlig dag !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards