Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Corina - 15 februari 2014 14:50

        

 

       

 

       

 

       

 

       

 

     

          

 

                               

Av Corina - 15 februari 2014 12:49

Ja så kan man nog kalla det. Jag bloggar idag. Länge sedan sist nu. Vet inte men tiden vill liksom inte räcka till riktigt.

Och motivationen är väl inte den bästa heller om jag får vara ärlig. Mycket som snurrar i skallen men svårt att få till det med ord.


 

Kameran står i sin väska oanvänd nu. Vet inte när jag fotade senast med den faktiskt. Ute är det ju inget fotoväder denna vinter. Mulet och disigt och trist och idag blåsigt dessutom. Snö har vi men inga mängder.

Borde ta och köpa hem lite blommor så kanske fotograferandet kommer igång igen. Länge sedan jag hade blommor hemma nu !

Jag har varit hemma från jobbet i två dagar eftersom nacken och axlarna inte varit riktigt snälla ett tag nu. Känns bättre idag efter två dagars vila och värme.


Och OS är det också. Kikar lite emellanåt. Alltid trevligt med sport.

Helgen har hittills varit ovanligt lugn. Sonen spelar innebandy och är borta tills imorgon. Dottern var på disco igår och for idag till en kompis, ligger borta tills imorgon.

Så här hemma häckar jag, maken och katterna :)


Nu ska jag göra färdigt ett armband som jag flätat idag. Önskar er alla en härlig fortsättning på helgen.

Ses en annan dag !  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards