Corinas Blogg

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Corina - 30 oktober 2013 14:37

       

Ja så blev det onsdag. Jobbade till kl 13 idag. Kändes rätt bra att åka hem då.

Meningen var att besöka mamma på sjukhuset men hon har fått åka hem idag så jag besöker henne på boendet imorgon istället.

Hämtade paket innan jag åkte hem. Min nya vinterjacka har kommit och den är sååååå fin och passar exakt som jag vill ha en jacka, rymlig !  

Hämtade samtidigt två fotoförstoringar också så nu måste jag skaffa ramar igen. Stora ramar.

Alltid roligt med förstoringar, kunna byta lite dekoration av väggarna här hemma. Ska beställa fler förstoringar av de oranga blommorna jag fotade häromdagen. Men dom hade jag tänkt hänga på jobbet där vi har bruna nyanser på väggarna och i gardinerna. Kommer att bli fint !


 

   

Man kan fota mandarin också, i olika skepnader. Kul med variationer, eller hur ? Behöver ju inte alltid vara vackra blommor.

Min familj är fortfarande kvar i Sorsele. Troligtvis kommer dom hem under morgondagen. Så sas det igår i alla fall. Så jag får passa på att njuta av friden idag då med andra ord.


 

 

       

 


Nu får ni ha en fortsatt trevlig onsdag. Tror det blir en kopp kaffe till och lite vila !

Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards