Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Corina - 7 oktober 2013 18:34

Låter kanske lite udda men så känns det när man går hem och är ledig efter en arbetshelg.

Har dock varit en bra helg även om jobbet är slitigt. Lite extra på grund av dåliga skor för min del. Men nu är den biten löst för mina nya arbetsskor kom idag.


 

Lite lek med foton som jag pysslat med i min telefon. En trevlig app som jag laddade ner härom dagen.


     


Läser också i Västerbottens Kuriren denna helgen om någon forskare som kommit fram till att man stressar av om man tillbringar tid ute i naturen. Jisses, måste man lägga ner dyra forskarpengar på att konstatera detta ??

Är det inte många som redan helt på egen hand som upptäckt naturens läkande kraft ??


 

Jag för min del upptäckte detta fenomen för länge sedan utan hjälp av någon forskning :)

Kan tycka att forskningspengar kan nyttjas till andra efterforskningar inom medicinens värld !!


                     


Jepp jag vet att någon i min närhet helst vill se stora bilder ;) Men då kan jag ju inte visa så många bilder per inlägg så jag envisas med mina små klickbara bilder :)

Tog en liten sväng med kameran innan helgen. Inga kanonbilder men jag fick mig en promenad och inhämtade krafter så jag orkade arbeta helgen.


 


 

   


Så tog jag några stora bilder också :)

Nu är det kväll igen och jag ska ta och vila lite så jag orkar vara ledig tills på torsdag kl 16.

Önskar er en underbar kväll. Vi ses !  


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards