Corinas Blogg

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Corina - 17 juli 2013 09:52

  


Dagarna rullar på kan man ju säga. En ledig dag försvinner ganska snabbt. Och idag stundar ännu en arbetsdag för min del. En kort kväll igen. Har en bra startvecka efter semestern kan man ju lugnt säga. Och jag klagar inte heller.


Det som mest klagas på är nog vädret :) Vet inte om det finns något som det klagas på i så stor omfattning som just vädret. Skiner inte solen så är det fel, skiner solen från klarblå himmel så är det för varmt och det finns ingen skugga. Regnar det är det också galet och är det bara mulet är det något fel med den biten också.

Jag undrar lite försiktigt bara, hur ska vädret egentligen vara för att det inte ska klagas på det ?

Ja jag vet då inte. Försöker ta vädret med ro men visst är det lätt att man faller dit och klagar på vädret så är det ju. Tydligen blir människan aldrig riktigt nöjd :)

Och ja vädret denna sommar har ju varit aningens lömskt kan man ju bara konstatera men egentligen hjälper det ju inte att klaga. Vädret styr man ju ändå inte.

Jag ser fram emot hösten jag som vanligt trotts allt. Visst är det rätt bra med sommaren också men inget går upp mot hösten ändå med hög luft och vackra färger ute i naturen :) Jag är inte som alla andra jag utan jag är den jag är kan man väl säga.


Nu vill jag önska er alla där ute i världen en fortsatt härlig dag. För hos mig lyser solen i alla fall än så länge även om det inte alls är speciellt varmt ute. Tar på mig varmare kläder och njuter av de lediga timmarna innan jobbet kallar på mig.

Vi ses en annan gång !


 


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards