Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Corina - 15 juli 2013 11:44

    


Alma och Edit bakade igår. Chokladmuffins med blåbär. Blev hur goda som helst.

Men nästa gång det ska bakas kommer det att bli krav på städning efteråt också.


   


Ute är det mulet idag och regnat har det också. Ingen värme heller. Passar ganska bra då jag ska jobba idag.

Slut med ledigheten med andra ord. Och jag kan ju inte påstå att jag saknat jobbet faktiskt.

Att slippa gå till jobbet har känts rätt bra även om denna semester betått av en massa annat tungt arbete.


     


Har inte hunnit fotografera just något förränn den sista lediga veckan då jag gav mig katten på att verkligen vara ledig.


                       


Nu har Kristina och Edit åkt hem till Sorsele men vi träffas redan på fredag igen. Då åker vi upp till dom för att bevista lite underhållning under helgen. Ska bli spännande. Kameran följer med liksom videokameran också. Hade tänkt testa att filma lite också. Det var länge sedan.


Men nu ska jag gruva lite innan jag ska åka till jobbet. Mjukstart med kort kväll och ledig imorgon :)

Ha nu en fortsatt bra dag. Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards