Corinas Blogg

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Corina - 6 juli 2013 07:53

En ny dag kom.....igen. Vet inte riktigt vart tiden tar vägen. Ett år äldre har man blivit också sedan jag skrev senast.

Fast den dagen blev väl ganska så vanlig kan jag tycka. Att fylla år numera betyder ju inte riktigt samma sak som när man var liten   .

Present hade jag fått redan då vi var i Piteå. Maken köpte mig en handväska som jag ville ha. Är hur nöjd som helst med den.

Fick även en ansiktsmask från Mary Kay av bästa Sofia Eklund. Testade gelmasken igår kväll faktiskt och är verkligen nöjd.


 


Igår besökte jag mamma igen. Hon ville ha några ärenden gjorda innan helgen. Möttes av en verkligen positiv mamma denna gången. Blev en trevlig stund med fika. Hängde även upp några tavlor också. Hennes rum börjar bli riktigt fint nu !


Dagen idag då ? Ja den är fortfarande ett oskrivet blad i livet.

Har en plan att färga håret idag. Har varit dags länge men ingen ledig tid har funnits. Idag finns den tiden helt plötsligt. Så idag ska jag åter bli en liten rödhårig tant då.

Men annars blir det nog att bara ta det lilla lugna, tar dagen som den kommer med andra ord.


Önskar alla en fortsatt trevlig lördag. Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards