Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Corina - 18 juni 2013 09:05

Nädå jag har inte slutat blogga !

Men det blir lite luckor under sommaren och semestern av olika anledningar.

Det är så mycket annat som pockar på kan man väl lugnt säga.

  

Igår kväll hade jag möte med Tavelsjö Hembygdsförening. Det årliga mötet där vi träffas och äter rökt abborre. En riktigt efterlängtad tillställning som blivit tradition i styrelsen !


                                   

Vi startade kvällen med en kortare promenad för att titta på en väldigt gammal husgrund i närheten av Tavelsjöleden. Många skulle nog inte reagera på hålet mitt ute i skogen ! Rolf är dessutom en väldigt duktig berättare som vet massor. En riktig guldgruva måste jag säga.

Sedan åkte vi tillbaka till Sundlingska gården för att äta abborre, tunnbröd och västerbottensost och så småningom blev det ett styrelsemöte också !


Idag finns en del måsten som vanligt men först i eftermiddag.


Mamma ligger inne på sjukhuset igen sedan igår eftermiddag/kväll. Troligen propp i benet. Dom ska göra ett ultraljud idag. I övrigt mår hon bara bra. Hoppas hon är hemma igen innan helgen, men det tror jag nog.

Ligger hon kvar imorgon får jag åka till henne för idag är det lite trångt faktiskt med sonen som ska på Grisbackakyrkan x2 idag och dottern som ska träna fotboll !! Men vi har telefonkontakt i alla fall och hon lät pigg och glad när hon ringde nu på morgonen.


Nu får ni ha en fortsatt bra dag där ute i världen. Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards