Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Corina - 14 juni 2013 12:04

Jamen då var det fredag igen då.

Lite smolk i bägaren under några dagar men nu har jag beslutat mig för att släppa detta.

Nu har jag semester och inget annat.

 

Igår förmiddag blev det en tur till mamma på Almagården i Vindeln.

Sedvanligt skulle travet och kenon lämnas in och det skulle handlas frukt och glass innan helgen.

Så lite fika och lite prat också naturligtvis.

Gipset är nu borta och hon kan klara lite mera på egen hand numera igen. Detta gör ju också att hennes humör blir aningens bättre också. Och idag skulle hon även få portabel syrgastub så efter det kan hon ju komma sig ut på promenad när vädret så tillåter !

 

Inga nya bilder idag heller eftersom jag bloggar på dotterns minilaptop. De nya bilderna finns på min egen dator som dottern använder just nu. Men så småningom ska ni få se de bilderna också, är inte så många.

Ikväll blir det en  tur till metropolen Burträsk eftersom dottern ska spela match där. Vädret är inte det bästa men vi får hoppas det inte regnar. Just nu håller det upp här i alla fall.

 

Nu önskar jag er en fortsatt härlig fredag. Återkommer med referat från fotbollen. Vi ses !


 


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards