Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Corina - 21 maj 2013 10:34

Jag har fixat det sista med tvätten sedan igår. Så har jag gjort klart en beställning av smycken nu på morgonen som ska levereras så småningom också. Passade också på att göra lite andra smycken också när jag ändå satt på plats   

Blev några örhängen och ett hänge att ha runt halsen.


               


Senare idag ska jag arbeta, kort kväll står det på schemat. Kommer att gå så bra så. Efter det är jag ledig i dagarna två igen innan en ny arbetshelg tar vid igen.

Imorgon ska jag upp till mamma igen också. Egentligen vill jag inte men lovat är lovat. Hoppas hon är på bättre humör då, att jag ska slippa spydigheter denna gången !


 


Kanske tar med mig kameran imorgon. Kan ju ta mig lite tid att stanna till och få några fina bilder. Naturen upp till Vindeln är ju vacker !


     


Den senaste tiden har det ju blivit en del bilder från skulpturparken på Umedalen.....som jag nog fotat ganska många gånger. Men med vidvinkelzoomen blev det liksom roligare   .


   


Finns en del att titta på i parken faktiskt. Roligt att vandra runt är det, om vädret bjuder på sol i alla fall.


 


Avslutar dagens bildinlägg med lite blommor !


Ha nu en fortsatt härlig tisdag. Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards