Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Corina - 10 maj 2013 18:51

                                                                          


Ja helgen har kommit och jag är ledig även denna helgen.

Utlovade resten av mina bilder från vandringen runt på Umestan. Och det måste jag ju hålla.

Tror jag ska göra en vandring till men med mitt vidvinkelzoom för att kunna se skillnaden. Kan ju vara roligt faktiskt.

Vad kommer denna helg att bjuda på då ?

Jo besöka mamma imorgon och även hinna tvätta en del. Kanske en liten sväng med kameran kan hinnas med också.

Och på söndag handlar det om fotboll hela långa dagen. Almas lag spelar två matcher på söndag. Vi har ansvar för fikat på första matchen och Alma spelar andra matchen.

Kanske kan det bli några trevliga fotbollsbilder under den dagen.

Nu ska jag försöka koppla av lite innan tröttheten kommer och det är dags att sova. Blir nog en tidig kväll eftersom jag steg upp kl 5 idag.

Ha nu en härlig fredagskväll. Vi ses !


 


Avslutar även idag med denna bild som jag gillar skarpt !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards