Corinas Blogg

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Corina - 28 april 2013 09:23

Sovmorgon tog jag mig idag faktiskt. Telefonen har varit tyst under natten.

Hann väl just kravla mig ur sängen så ringde mamma. Undrade vart hennes rullstol var........

Obehagligt eftersom hon borde veta att den är kvar på boendet i Vindeln då hon åkte ambulans in. Hon ger intryck av att vara ganska så förvirrad just nu. Verkar liksom inte ens ha koll på vart jag bor......

Ska besöka henne i eftermiddag medans Alma danstränar, kl 14:15 - 15:30.


 


Gruvar lite eftersom hon verkar bli allt sämre......det där förvirrade har jag aldrig tidigare märkt hos henne.

Nåja, får ta mig i kragen för dit måste jag ju i alla fall.


                           


Hur mår jag egentligen ? Tja.....kroppsligen är väl allt som det ska. Mentalt....ja hur ska man uttrycka det då ? Slutkörd, trött, uppgiven, orolig.......listan kan göras lång. Men just nu vet jag inte något sätt att komma till rätta med detta. Mamma kräver min totala uppmärksamhet.......och det är väl bara att gilla läget skulle jag tro.

Försöker koppla av med mitt fotograferande emellanåt. Hjälper lite i alla fall och igår kväll var jag till bästa grannen Maria en stund. Lite rött vin och lite svammel, kändes rätt bra !

Lånade hennes vidvinkelzoom och ska försöka hinna fota lite under dagen hade jag tänkt. Hinner ju lite medans Alma tränar fotboll ikväll. Medans hon dansar ska jag ju besöka mamma.........om jag gillar objektivet kanske jag skaffar ett likadant inom en snar framtid.


                 


Önskar er en fortsatt bra Söndag.

Vi ses !




Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards