Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Corina - 21 april 2013 19:31

     


Känns som jag för tillfället endast äter, jobbar, sover och besöker mamma på sjukhuset.

De korta stunder jag befinner mig här hemma blir det lite och inget.

Har varit ledig idag, första lediga dagen på fem dagar. Kostade på mig lite sovmorgon och har sedan endast åstadkommit att tvätta och vika tvätt.

Har egentligen en massa annat också som släpar efter men kan liksom inte organisera upp det hela just nu. Är nog lite för stressad och skulle behöva komma ur det stadiet helt enkelt. 

Men med endast en ledig dag är det inte så väldans lätt att hinna ladda om och stressa av ordentligt.

Gör så gott jag kan för att koppla av och bli av med stressen i kroppen men skulle behöva fler lediga dagar på raken för att riktigt lyckas med den biten.

Nåja, så småningom blir det väl bättre får jag hoppas.


     


Nu är det i alla fall kväll igen och imorgon påbörjas en ny arbetsvecka. Ska jobba såklart, med start kl 06.45 imorgon och slutar kl 15.45 Efter jobbet blir det att tanka bilen och besöka mamma innan jag åker hem till familjen.......försöker besöka mamma varannan dag om det går.


     


Ha nu en bra kväll allihopa. Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards