Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Corina - 16 april 2013 12:18

Exakt så, fy så lat jag är med mitt bloggande och bloggbesök. Rent tragiskt men jag har liksom tappat lite motivering till bloggandet. Och det är väl egentligen först nu jag känner mig återställd från influensan också faktiskt.


 


Men sedan så har det dragit igång med en del andra aktiviteter för året också. Almas fotboll har startat och det tar några kvällar per vecka i anspråk. Sluttampen på dansen för hennes del tar en del tid också. Några träningskvällar kvar innan avslutningsuppvisningen. En del möten som vanligt också som extra piff till lediga kvällar också ;)

Jo så måste man ju jobba lite där emellan också. Denna veckan blir rekord måste jag säga. Ledig var jag igår......från jobbet då men nu jobbar jag resten, även lördag, enbart söndag ledig den helg som kommer. Inte hinner man så mycket utöver då inte.

 


Det possitiva är ju dock att det tinar både dag som natt nu. Så det ser ut att kunna bli vår även detta året. Har inte hunnit med att vara ute just något alls. Så inga utomhusbilder ännu så länge. Kan kanske bli om jag får fler lediga dagar framöver.......

Mamma ligger kvar på sjukhuset med sitt brutna ben. Hon mår väl egentligen ganska bra fast hon pendlar verkligen i humöret, man vet aldrig från gång till annan vad man möts av. Ibland möts man av en tant som är på ett hiskeligt humör.......och då är det ju lagomt roligt att göra besök. Nästa gång kan hon vara glad som en speleman istället......

Benet har i alla fall börjat läka och det går åt rätt håll i alla fall, må det fortsätta så nu också.


 


Bloggbesök....hm....dom blir det väldans dåligt med men jag har inte glömt er om ni nu trodde det. Jag har bara inte haft varken tid eller ork till detta och det ser inte bättre ut den närmaste tiden heller.....dygnet har ju som bekant endast 24 timmar och sova måste man ju också göra emellanåt. Nåja, hav tröst förr eller senare dyker jag upp ska ni se.


                 

Jag bjuder i alla fall på lite blommor idag medans ni väntar på mitt besök. Nu lite andra göromål innan jag måste åka till jobbet idag.

Ha nu en fortsatt härlig vårdag ! Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards