Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Corina - 7 april 2013 13:37

                                       


Dessa bilder tog jag igår när jag kvistade över till bästa grannen Maria. Där väntade trevligt sällskap och ett glas vin. Vädret var det härligaste man kunde tänka sig. Men jag är nog inte fullt återställd för efter den korta promenaden var jag totalt slut i kroppen ! Denna influensa har verkligen knäckt mig ordentligt måste jag erkänna.

Vädret höll inte i sig riktigt för solen försvann så vi fick gå in och fortsätta vårt umgänge inne istället.

Lite senare fick jag lite middag och sedan fortsatte vi hem till mig för en liten ostbricka senare på kvällen. Till detta drack vi en kopp te och sedan blev det sängen för oss alla tror jag :)


Idag vaknade jag till en helt ny värld !


       

Vintern hade gjort ett återtåg kan man väl säga !

Så idag har jag tillbringat min dag inomhus och gjort inte ett vettigt dugg kan jag erkänna.

Livet börjar i alla fall återvända och jag ska jobba imorgon. En mjukstart blir det med en kort kväll och jag hoppas verkligen att det ska gå bra.

Min kropp var nog väldans slutkörd måste jag säga. Det har ju varit väldigt mycket den senaste tiden både på jobbet och hemma med mamma och allt. Så att jag blev sjuk är ju inte så himla konstigt. Kroppen orkar ju inte hur mycket som helst och jag har varit med om detta tidigare för några år sedan. Kroppen reagerade på samma sätt då och fick vackert stanna hemma en vecka och ligga den mesta tiden. Så jag har ju som sagt varit hemma en vecka nu och den mesta tiden har jag tillbringat i soffan, har inte haft den minsta ork eller lust till något annat !

Nu hoppas jag att det ska vara ok igen..........ta i trä !


Ha nu en fortsatt härlig söndag.

Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards