Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Corina - 18 mars 2013 18:03

Jag har inte slutat blogga om någon nu trodde det. Har bara kännt mig ur form helt enkelt. Inte haft någon lust till att blogga alls.


     


Har jobbat en massa som vanligt och varit vansinnigt trött. Har varit ledig idag och har inte utfört ett enda vettigt dugg, utom att följa dottern till tandläkaren och laga middag.

Och är väl inte riktigt i form fortfarande även om det känns bättre idag. Men som sagt, har helt enkelt inte haft lust att blogga, inte ens haft lust att göra några bloggbesök heller..........


                                     


Var ute en stund i dag i alla fall och fotade lite runt huset. Än är det inte alls vår men det har varit väldigt härligt väder den senaste tiden. Och idag tog jag mig i kragen och gick ut.......


Ikväll ska jag se på det okända på kanal 7. Det sänds från Kronlunds Kursgård utanför Vindeln....ligger inte allt för långt från oss längst väg 363. Jag passerar det när jag kör upp till mamma i Strycksele.


Ha en härlig Måndagkväll. Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards