Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Corina - 8 mars 2013 11:35

Redan fredag. Dagarna snurrar på. Gårdagen blev ingen höjdare. Huvudvärk som stoppades för sent eller hur jag nu ska säga. Sov bort en stor del av dagen och var väldigt mosig hela kvällen. Satt och dåsade framför TV:n en stund innan jag gick och la mig igen. Sovit hela natten.

Vaknade i alla fall utan huvudvärk så hittills har denna dagen varit ganska bra.

Soligt ute men blåser kallt.


       


Ulla underhåller på morgonen. Är så roligt att bara sitta och titta på hennes framfart.

Jag tog mig en dusch på morgonen och såklart hänger Ulla med. Denna gången blev hon blöt också dessutom. Så går det när man är lite för nyfiken när matte skruvar igång duschen :)


Har ägnat en stund till mina tulpaner idag också. Man får ju passa på när man verkligen får hålla på utan inblandning av övriga familjen. Och medans tulpanerna fortfarande lever dessutom. Det blir en hel del foton kan jag ju säga även om en hel del raderas.


     

   

   


Är uppgraderad till kattvakt åt ännu en katt idag också. Svågerns katt. Inga större problem. Findus brukar vara ute hela dagarna så jag behöver enbart gå dit senare under kvällen för att släppa in honom.

Övriga boende runt mig beger sig mot ett stundande bröllop denna helgen som jag och maken valt att tacka nej till. Dels skulle det ha kostat massor och dels var inte barnen välkomna och vi valde att lägga pengarna på våra barn istället så dom skulle få åka slalom som dom brukar göra på sportlovet.

Skulle tro att gifta blir dessa trotts vår frånvaro och våra barn har säkerligen väldigt roligt i skidbacken !  

Som sagt, jag satsar hellre pengarna på mina barn i detta fallet !


                         

Ha nu en fortsatt härlig fredag. Vi ses !   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards