Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Corina - 5 mars 2013 14:19

Dag två i denna sportlovsvecka är i full gång.


       


Startade denna dagen med sovmorgon. Steg upp efter kl 8 denna morgon. Drack kaffe i lugn och ro innan kläderna sattes på plats.

En sväng ner till Umeå var ett måste idag. Passade på att leverera att beställt armband också.

Andra anhalten var Sporthuset på Mariedal. Knäskydd till Almas trilskande knä. Trodde det skulle bli svårt eftersom hon faktiskt är väldans finlemmad. Men inga problem alls, fick tag på en väldans bra knäskydd som ska ge ett perfekt stöd åt alla håll. Kostade 280 kr vilket jag inte reagerade på, hade räknat med det dubbla då jag vet att dessa skydd är dyra.

Sedan blev det Coop på Ersboda och lite matnyttigt. Jag behöver ju lite jag också även om jag ska vara hemma med katterna.

Efter sedvanligt fika på Coop blev det en sväng in på Kapp Ahl. I sällskap med dottern tenderar det att bli lite utgifter :) En tröja och två linnen till Alma och en tröja till mig blev det.


       


En bukett tulpaner blev det också såklart. Så nu har jag att fotografera medans familjen är borta.

Sedan jag kom hem har jag beställt nya visitkort också som ska följa med när jag levererar mina smycken hade jag tänkt. Tidigare gjorde jag dessa själv men nu blev det att beställa 250 st för 81 kr. Lagom utgift !


           


Ha nu en fortsatt bra tisdag. Vi ses !

Av Corina - 5 mars 2013 14:04

   

Start - 4 veckor


   

Start - 4 veckor


   

Start - 4 veckor


Det har gått fyra veckor sedan jag började använda TimeWise Repair hudvårdsserie från Mary Kay.

I det stora hela är jag nöjd med serien och hur det känns att använda.

Huden är efter fyra veckor mjuk och följsam istället för sträv och stel.

Märker inte av några allergiska reaktioner alls.

Och jag kan tycka att de fina linjerna mildrats aningen i alla fall.

Nu är det ju så också att rynkorna kan man inte trolla bort helt men nog kan man hindra dom lite i sin framfart i alla fall.

I denna serie finns ingen peeling och det kan jag sakna faktiskt. En peeling är rätt skön att använda, känns super efter en peelingbehandling. Så det saknar jag faktiskt, att använda en peeling !


Men jag är nöjd med serien och för den som funderar på att skaffa den så kan jag säga att tveka inte utan skaffa den ! 

( Bilderna är klickbara ! )

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards