Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Corina - 11 februari 2013 09:01

           


      


        


Tänkte i starten att jag skulle ta bilder efter halva tiden. Men väljer nu att ta bilder varje vecka.

Jag överlämnar åt de som tittar att avgöra om någon skillnad har skett.

Vad jag kan bedömma är väl själva kännslan av att använda denna serie. Och den känns bra att använda. Man känner sig väldigt fräsch i alla fall. Och det tar ju inte många minuter per dag, morgon och kväll att använda detta.

Tyckte ett tag att jag kände mig aningen blank i ansiktet när jag använt serien men den biten kanske är övergående eftersom jag inte använt något liknande under större delen av mitt liv !

För när jag efter en stund lagt makeup upplever jag ingen som helst blankhet faktiskt utan bara ett väldigt välbefinnande !

Känns också väldigt skönt när jag på kvällen tar bort makeupen och sedan använder serien. Man riktigt känner att huden intar ett viloläge när nattkrämen appliceras :)


Testet går med andra ord vidare och jag räknar med att återkomma om en vecka igen såklart med ytterligare bilder. Ber om ursäkt för bilderna eftersom jag måste fota mig själv och det är inte så lätt alla gånger :)


På återseende med andra ord ! 


     

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards