Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Corina - 10 februari 2013 09:24

Söndag blev det också. Hann knappt komma mig ur sängen så ringde man från jobbet. Men jag tackade nej denna gången. Har ju lovat mamma ett besök och jag anser mig ha rätt att prioritera henne faktiskt !

Hittade ett par byxor som jag hoppas ska gillas av lilla mamma, men man vet aldrig !


Hade inte tänkt titta på melodifestivalen igår men det blev så i alla fall då Alma ville se det.

Men snälla någon ! Har hela Sverige blivit totalt vrickade ? Eller är de allra flesta totalt omusikaliska ?

Snacka om banankatastrof på hög nivå !

Behållningen var väl Louise Hoffsten kan jag tycka. Vilken så underbar person som kämpar så hårt !


  


I skrivande stund har vi - 8,6 grader kallt, snöfall och blåst. Inget roligt väder alls i mina ögon.


  


Ulla fortsätter att på olika sätt underhålla min familj. Det är full fart på henne verkligen. Men helt plötsligt så är hon bara försvunnen. Då ligger hon oftast och sover tillsammans med Sixten uppe på Viktors rum.

Hon har tagit död på två blommor hittills. Och det är väl ändå inte så farligt men det kan nog bli fler också eftersom hon tillbringar väldigt mycket tid i fönstren.

En kväll spelade hon piano också eftersom någon glömt stänga locket till pianot. Nu är det stängt kan jag upplysa om.


  


 


  


Önskar er alla en trevlig söndag.

Vi ses ! 


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards