Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Corina - 7 februari 2013 10:13

Redan torsdag igen. Jobbar kvällen till 21 idag med start kl 16.

Just nu väntar vi på sotaren och det är skitkallt inne eftersom vi inte kan elda innan sotarn varit här.

Får snart ta fram vantar och handvärmarna som jag har när jag är ute och fotar.


Mamma är kvar på sjukhuset. Blir inget besök idag utan tar det efter jobbet imorgon istället när jag ändå är i stan och det är lättare med parkering på eftermiddagen dessutom.

Ute faller det snö idag igen. Kan tydligen inte hålla upp riktigt. Börjar tycka att snömängden borde räcka nu.


Har gjort en del smycken under en tid nu. Mest beställningar och önskemål men även annat.

Har börjat lägga mina smycken på hemsidan i galleriet smycken istället för här på bloggen. Blir så rörigt att ha det på flera ställen. Så hädanefter om man ska beställa får man kika på hemsidan istället och sedan maila till mig.


Kommer väl att visa smycken även i bloggen men bara visa ;)


 

Dessa örhängen är ett beställningsjobb. Riktigt nöjd blev jag faktiskt :) Kunden blev också nöjd ! 


Igår klippte sonen håret men någon bild kan jag inte visa. Han är inte så pigg på att bli fotad ;)

Idag ska dottern klippa sig. Henne får pappa följa med då jag måste jobba. Kan bli bild på dottern sedan men säker kan man aldrig vara.


Nu måste jag dock ta tag i lite saker här hemma. Om inte annat måste jag röra på mig så jag inte fryser fast i stolen :)


Ha en fortsatt härlig torsdag.

Vi ses !

Av Corina - 7 februari 2013 08:36

     

Måste ju starta någonstans med mitt bloggande om denna hudvårdsserie.

Passar väl bra med ett par osminkade bilder på mig själv då kanske.

Utan "tillsatser" ser jag i alla fall ut på detta viset.


   


Och vad är det då jag vill minska ?

De där påsiga, både över och under ögonen.....skulle inte sakna detta faktiskt :)

Och de fina rynkorna runt munnen kanske skulle kunna bli minder eller ?

Dessutom kan jag tycka att min hud i det stora hela är ganska grovporig..........


Kan också starta med förpackningarna, dom är genialiska ! Inget problem att öppna och inget kladd alls.

Olika färger på dag och nattkrämen är också väldigt bra. Gör det enkelt !

Den speciella applikatorn på ögonkrämen är också en bra grej, man känner liksom att man applicerar !

Svårt att beskriva faktiskt men det närmaste sanningen är att det känns härligt när man använder den !


Nu ska jag ägna mig åt att använda denna serie ett tag innan jag återkommer i ämnet.

Men en sak kan jag i alla fall redan nu säga att det känns bra redan efter fyra tester, två natt och två dag om man säger så.  Huden känns mjuk och följsam, det liksom "pirrar" efter man använt serien om ni förstår vad jag menar......


På återseende i ämnet med andra ord !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards