Corinas Blogg

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Corina - 3 februari 2013 17:51

Om ni ska beställa något så skicka ett mail till mig. Och det som just nu finns att beställa visar jag i galleriet på min hemsida ! Det jag sätter ut och har satt ut tidigare här i bloggen är inte riktigt aktuellt längre ! Så titta på min hemsida på galleriet Smycken så ser ni vad som finns i dagsläget.


Corinas Hemsida


Om ni har frågor så skicka ett mail så kanske det går att ordna det ni vill ha bara jag har material hemma !


Mail till mig HÄR !  



Tack så mycket !

Av Corina - 3 februari 2013 09:10

Söndag morgon. Ute lyser solen för fullt och det är 16 grader kallt.

Kl 12 ska jag befinna mig på mitt arbete, så står det skrivet i mitt schema så det är väl bara att lyda.


Gårdagskvällen tillbringades framför Tv:n ätandes lite nötter och drickandes lite te.

Såg första deltävlingen i melodifestivalen och egentligen undrar jag varför........

Jag har nog vuxit ifrån detta evenemang för jag finner det totalt värdelöst !

Igår var det inte en enda melodi som jag fann bra.


  


Köket städade jag under gårdagen. Men hade tänkt byta gardiner också. Men upptäckte att köksgardinerna låg otvättade i tvättkorgen. Så det får bli en annan gång det bytet då. Tvätta dom blev inte av det heller för den delen.

Så nu är mitt arbetsbord i köket städat ännu en gång. Undrar hur länge det dröjer tills det är fullt med skräp igen ?

Har ju det bordet för att sitta vid när jag jobbar med mina smycken nämligen. Olyckligtvis blir bordet någon form av allmän avlastningsyta för övriga familjens saker också så till slut brukar jag inte kunna sitta och jobba vid bordet :)


Fick till ett par örhängesänglar i brons och två änglahängen i brons igår. Dom finns i smyckesgalleriet på min hemsida. Så blev det ett par örhängen till mig själv också. Det händer inte så väldans ofta men nu blev det ett par i form av kameror ;) Och dom tänker jag behålla !

Sedan blev det att beställa mera smyckesdelar också till en beställning jag fick igår. Lite typiskt är det ju att man hela tiden saknar just det som någon vill ha ;) Men som sagt, beställde så jag ska kunna skapa det beställaren vill ha, får se hur jag lyckas !   

Har också beställt en kedja i brons utifall att någon vill ha till bronshängena. Om inte annat kan jag behöva själv :)

Vissa smycken använder jag ju själv ganska flitigt.


Men nu var morgonkaffet slut. Håret ordnat och fejset på plats så då kan sålunda även denna dagen ta sin början.

Om någon timme bär det av ner till jobbet i alla fall.

Önskar er en härlig Söndag.

Vi ses !


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards