Corinas Blogg

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Corina - 2 februari 2013 09:55

Åter igen en lördag. Ledig dessutom.

Tog en ledig fredag kväll också......gick över till grannen och umgicks lite. En trevlig kväll blev det.

Något jag behövde faktiskt. Har ju varit väldigt mycket nu ett tag och blir väl inte mindre heller ett tag framöver skulle jag tro.

Idag åker min bror hem till Göteborg igen. Trevligt att träffa honom var det även om det kunde ha varit under trevligare förhållanden. Och mamma fick ju också träffa honom, var ju tre år sedan sist !


       


Några bilder på Ulla som jag tror jag har missat lägga ut här i bloggen. Fungerar tydligen att ligga i en blomkruka också. Blommorna kanske inte mår så bra men  det finns ju nya att köpa sedan kan jag tycka ;)


Här snurrar tvättmaskinen även denna dagen. Ligger lite efter med tvätten. Men det gör väl kanske inte så mycket egentligen. Men jag blir lite stressad av att se tvätthögen växa faktiskt. Sån är jag och det är lite svårt att lära om sig. Borde nog städa lite idag också faktiskt. Plocka fram dammsugaren skulle nog inte vara helt fel men jag har ju hela dagen på mig.

Planen är att färga håret också efter gårdagens hårklippning.

Har ett par örhängen att knåpa ihop också, dom är beställda nämligen. Borde också göras idag. Men som sagt, dagen är ju inte riktigt slut än.

Funderar på vad vi ska ha till middag också. Får göra ett besök nere i frysen kanske.......kött finns det ju ganska bra med efter älgjakten i höstas ;)


Så med andra ord, dags att ta tag i denna dagen då.

Önskar er alla en trevlig lördag.

Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards