Corinas Blogg

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Corina - 25 december 2012 08:28

Jag fick faktiskt tre paket   . Åtminstone två fler än jag visste om.

 


Dessa änglar i glas fick jag av min mamma. Visst är dom fina ? Jag tycker det i alla fall.

Sedan fick jag ett par örhängen av min dotter som hon gjort själv i slöjden. Ska fota dom så ni får se ! 

Sedan fick jag Satin Hands från Mary Key av bästa grannen Maria så nu kommer jag att kunna hålla mina händer synnerligen mjuka och fina under lång tid !


                     


Några bilder från förmiddagen hos mormor i Strycksele. Mormor var ovanligt pigg måste jag säga. Hon spelade till och med lite kort med barnen och det var länge sedan ! Och som vanligt är det Alma som sköter underhållingen av mormor ! Sonen försöker väl också men föredrar nog datorn ändå ;)

Vi åkte hem nöjda och glada och jag tror mormor var nöjd också måste jag säga !


Sedan blev det fortsättning så småningom hemma hos oss. Svågern Kalle kom lagom till Kalle Anka och efter det åts en liten trevlig julmiddag i lugn och ro.

Efter maten öppnade barnen sina klappar och båda två blev synnerligen nöjda över de klappar dom fick detta året.

Vi vuxna drack kaffe framför TV:n tillsammans med en trevligt sprakade brasa i öppna spisen. En liten liten virre blev det till kaffet också........


Och idag finns inget inplanerat alls. Tar dagen som den kommer. Inväntar lite bättre ljus så kanske det kan bli några vinterfoton denna dagen, jag hoppas på det !


     


Ha nu en härlig Juldag !


Vi ses !  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards