Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Corina - 13 december 2012 09:24

 


Hittade ingenting jag gjort för att belysa just Lucia utan det mesta är gjort inför julen. Lägger ut gamla godingar i paint shop pro med andra ord.

Firandet på Tavelsjö skola missar jag detta året eftersom jag jobbar i vanlig ordning.

Känns väl si så där men ledigt går inte eftersom vi ändå har ont om personal på grund av sjukdom.

Så det får bli pappa i familjen som bevistar det årliga evenemanget denna eftermiddag.


 


Mamma kommer hit i eftermiddag och stannar tills imorgon. Då får maken köra henne hem till Strycksele. Jag hoppas det ska fungera att hon sover här en natt. Är ju väldigt länge sedan hon tillbringade någon natt här nu. Hon får ta min säng på nedre botten så sover jag där uppe en natt.

För utskriven blir hon med andra ord idag och jag får hoppas att det fungerar denna gången !


 


 För övrigt så händer inget speciellt innan jag ska åka till jobbet.

Sonen är hemma idag, såg verkligen hängig ut måste jag säga. Har hittills sovit som en stock !

Får hoppas att han inte smittar mamma med något för det skulle kunna betyda katastrof.

Bara att hålla tummarna med andra ord.


Önskar er alla en fridefull Lucia idag.


Vi ses !


   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards