Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 10 december 2012

Någon hörsammade mig !

Av Corina - 10 december 2012 12:01

Ja så tolkar jag det ! Mamma blir kvar på sjukhuset åtminstone till Torsdag.

Så jag kommer undan en uppgift denna dagen i alla fall.

Så jag tackar högre makter för detta !


Läkaren tyckte att det skulle vara bättre för henne att stanna kvar och få planerade behandlingar innan hon åkte hem. Istället för att åka hem idag och måsta tillbaka om endast några dagar för behandling.

Väldigt klokt beslut kan jag tycka ! Nu blir det istället ett besök hos mamma på sjukhuset efter barnens tandläkarbesök. Mamma frågade efter lite godis :)


Så nu sjönk stressfaktiorn markant och jag kanske får färga håret efter klippningen istället !


 


Så tar vi en bild på de tre små sötnosarna igen !

 
 
Spanaren

Spanaren

10 december 2012 14:26

Så bra att du bad om hjälp och att du fick den hjälpen ;.)
Dom är så söta så dessa små :-)
Var rädd om dig/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Emmli89

Emmli89

10 december 2012 15:49

Nej, men vad söta!!

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

 
kristina

kristina

10 december 2012 15:53

vad skönt att det löste sig tillfälligt med din Mamma. Det är en jobbig tid när föräldrarna inte orkar riktigt längre. Man känner sig så splittrad, när man har barn, som behöver en.
man vill ju alla så väl men man räcker inte riktigt till.
Ta väl hand om dig underbara du som finns för så många.

http://kristinakickibloggplatsen.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

10 december 2012 18:52

Vad bra att det verkar ordna sig till det bästa för din mamma
kan tänka mig det gör att du känner dig lugnare
Så otroligt söt bild på de gulliga kissarna du har här
kram

http://ingermaryissa.bloggo.nu

 
Carina

Carina

10 december 2012 20:19

Vad skönt med god sjukvård och småmissarna är så fina :)

http://carri.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

10 december 2012 22:45

Det var nog rätt att mamma får stanna kvar några dagar till på sjukhuset.
Ser mig inte mätt på dessa små sötnosarna.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards