Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Blogginlägg nr 2 idag

Av Corina - 11 november 2012 16:47

Måste bara blogga en sväng till idag.


   


Suttit och lekt i Photoshop elements idag. Är så roligt faktiskt sedan jag laddade in lite plugins i programmet.

Man kan få till de mest fantastiska tavlor av sina foton med hjälp av bland annat pluginsen.

Lite distraherar det väl tankarna också att böka lite med datorn.

Mamma ligger på Kardiologen för tillfället. Fick åka ambulans in akut idag. Hjärtat som spökar.

Har pratat med henne lite kort enbart och ska åka upp till henne imorgon när jag slutar kl 12. Meningen var ju att göra ett besök hemma hos henne på tisdag, nu blir det sjukbesök istället. Så det kan bli. 

Hoppas det ska ordna sig även denna gången !

Orolig är man ju såklart.

 
 
Ingrid

Ingrid

11 november 2012 17:49

Hoppas att allt ordnar sig för din mamma. Det är inte roligt att behöva känna oro för att hjärtat krånglar.

Kram, Ingrid

http://stenstugu.com/wp

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

11 november 2012 20:04

Vilka fina bilder du har gjort i Photoshop elements.
visst är det kul att fixa med bilder.

Så tråkigt att din mamma blivit dålig och måste åka in akut och kan tänka mig du är orolig
Hoppas från mitt hjärta att hon kryar på sig snart.
Kramar

http://ingermaryissa.bloggo.nu

 
Spanaren

Spanaren

12 november 2012 09:48

Nämen detta var inte roligt alls att läsa.
Hoppas att dom får till din mammas hjärta snabbt.
Fin lek *mycket bra* /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards