Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2012

Dagen C !

Av Corina - 4 oktober 2012 12:13

       


Som i Crosstrainer !

Den levererades helt enligt avisering utan problem.

Och som vanligt i en miljon olika delar, klart Ikea-stuk med andra ord !

Men inte får man ge upp för det. Med lite hjälp av maken som överlistade vi faktiskt denna maskin i delar.


 


Så nu är den monterad och klar att använda !

Nu ska den bara placeras på rätt ställe också. Tror det blir rummet uppe som barnen tidigare använt som spelrum. Där finns ju en fungerande TV också plus att jag kan snika in dotterns stereo också för underhållning till min träning.

Under helgen blir det då att starta upp förbränningen av mitt pålagrade fett.

Nu är det bara att ge järnet med andra ord och inte ge upp.


Ha en fortsatt trevlig torsdag.


Vi ses !

 
 
Spanaren

Spanaren

4 oktober 2012 13:16

Min kompis har typ en sådan här mackapär (tror den är lite större) den drar hon fram framför teven och jobbar på. Ett tag blev och maken less på den och då ställdes den undan. Nya vanor och rutiner för min vän så nu jobbar hon hårt bland annat på sin mackapär. Varmt lycka till med din nya kompis och vårda den ömt.

/kram

Ps Ställ den på en bättre plats typ badrum, kök eller vardagsrum. Alma berhöver nog sitt rum antar jag ... dom växer fort ;.)

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Corina

4 oktober 2012 13:21

Skulle inte sno Almas rum utan enbart hennes stereo när jag tränar ;) Rummet jag tänkt använda står för närvarande utan användare eftersom sonen tycker TV:n där inte duger när han spelar på Xboxen ;) Bättre grafik på den nya plattskärmen nere....jag kan ju också titta på DVD-film under träningen där....kanske kuligare å träna då. Kram !

 
Ruth

Ruth

4 oktober 2012 19:14

Grattis till ditt nya tränings redskap, nu skall kilona rasa av dig, önskar dig lycka till !
Vad har du satt som mål fram tills jul, hur många kilon skall vara borta ? Du får skriva dagbok här på bloggen så peppar vi dig.
Kram.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

5 oktober 2012 13:33

Låter bra det vännen Corina ... motionera på nu ;.)
/kram

http://httpp://spanaren55.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards