Corinas Blogg

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Corina - 28 september 2012 13:30

                       


Ännu en fredag och ännu en arbetsdag med start kl 16 och slut kl 21.

Ännu ett fredagsmys som uteblir :)


Idag har jag varit och handlat inför helgen. Mat måste man ju ha trotts att man arbetar.

Alma åker upp till fjälls idag tillsammanse med grannen Maria med familj. Hon får packa när hon kommer hem från skolan idag.

Inhandlade en ny one piece till henne idag. Hoppas den ska duga nu också. Blev inte den färg hon kikat på men den är minst lika fin tycker jag i alla fall. Och den kostade 299 kr istället för 499 kr.


Ett besök på apoteket också för att bunkra upp med sprittvätt för hennes nya öronhål som hon tog igår.

Eftersom hon har det högt upp på örat är hygienen extra viktig ! Läkningen kan ta betydligt längre där än nere på örsnibben nämligen. Hoppas läkningen ska gå bra !


Så mycket mera hinner jag väl inte idag innan jobbet kallar. Har förbannat ont i ett ben, kan inte begripa vad jag har gjort egentligen, annat än att gå på det då......hoppas det inte blir värre i alla fall för det blir ju en del spring under en arbetshelg.


Ser fram emot leverans av crosstrainer i början av oktober ! Längtar tills jag kan komma igång med min träning !


Ha nu en fortsatt bra fredag och mys till det ordentligt i kväll !

Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards