Corinas Blogg

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Corina - 24 september 2012 20:03


Jo jag tog mig ur sängen på morgonen, men inte mer heller. Fast efter modigt övervägande så bar det av till jobbet i alla fall. Men attans så mycket muskler man har som man inte vet om ;) Potatisplockningen kändes verkligen i kroppen kan jag säga !

Arbetsdagen har dock trotts allt gått som en dans, vips så var faktiskt dagen slut och egentligen var jag ovanligt pigg när jag åkte hem. Vi hade flyt hela dagen kan man väl säga.......hoppas kollegorna tyckte det också.



Ja och som ni ser bjuder jag på lite blommor idag också ;) Dom slår ut eftersom nu och det blir extra roligt när blommorna verkligen slagit ut kan jag tycka. Härliga färger har dom dessutom !



Har haft tre tjejer i full fart här hemma. Alla tre inne i badrummet ( som för övrigt är väääääldigt litet)  och ett fasligt liv på dom också. Vad dom gjorde ? Ja inte vet jag för endast en kom ut nyduschad i alla fall, dom andra två var nog med bara som moraliskt stöd, eller ?

Imorgon är det träning för dottern igen. Fotbollen har uppehåll så nu blir det barmarksträning inför skidträning under vintern. Fördelen är att träningen bedrivs i Tavelsjö, betydligt närmare att köra plus att det tränas enbart en timme mellan 18:30 - 19:30. Fotbollen tränas ju från kl 18:15 fram till kl 20:00 och inne i Umeå.



 

Just nu tittar två flickor på Xfactor......inget som intresserar varken mig eller maken. Men vi får väl tillbaka TV:n när det är slut (hoppas jag). Så jag får väl botanisera på datorn ett tag till.


Ha nu en bra fortsättning på kvällen ! Vi ses !           

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards