Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Corina - 22 september 2012 15:46



                                          Många blommor igen. Låg kvar på minneskortet sedan igår. En del riktigt trevliga i mina ögon. Tråkar kanske ut er med en massa bilder.......so be it ;)


Idag har det varit bara en såhär bra dag ! Har varit hemma mesta tiden. Åkte och handlade tillsammans med Alma på förmiddagen. Planerar tacos till middag när nu övriga behagar infinna sig här hemma. Tur att det är rätt snabbt ordnat med tacos, värsta är väl att jag glömde löken......får gå ändå.



                                                                       


När jag bakat lite muffins tog jag kameran och bilen ut för att fota. Jepp, ni hörde rätt, just bilen. Vyerna ligger en bra bit från oss så för att hinna få skapliga bilder tog jag bilen idag. Blev väl ett antal skapliga bilder över Tavelsjön trotts allt. Hade tänkt åka på fler ställen och fota men det får bli en annan dag. Bättre att ta det i olika omgångar så blir det inte så mycket att gå igenom med en gång. Man kan ju hoppas att hösten vill bjuda på fler bra dagar vädermässigt trotts allt.

Nu ser jag fram emot en kväll i lugnets tecken. Men man vet ju aldrig. Maken har inte kommit hem ännu så det blir kanske en senare middag idag än vad jag tänkt.


Ha nu en fortsatt bra lördag. Vi ses !     

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards