Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Corina - 21 september 2012 13:57

   Känns väldigt bra med fredag denna gången. Ledig i dagarna tre och lyckan är fullständig. Vet inte när detta hände senast känns det som.

Idag har tvättmaskinen snurrat. Jag har städat tvättstugan och toaletten. Jag har fotat lite blommor även idag och jag har försökt vara lite kreativ tillsammans med mitt Photo Shop Elements. Så hittills har jag väl varit ganska så aktiv i alla fall kan jag tycka.



   


                                                                     


Så även denna dagen fyller jag min blogg med en massa blommor. Blir lätt en massa foton när jag ändå är igång, ni vet ju hur jag är ;)

Vad helgen har att bjuda på återstår ju att se. Maken jagar i alla fall på lördag. Så jag räknar med att ta det lugnt och njuta av livet. Sedan kan man ju be om lite fint väder också. Skulle ju inte göra så värst ont ;)


Ha nu en härlig Fredag ! Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards