Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Corina - 18 september 2012 14:11


Idag har det väl egentligen inte hänt något speciellt. Barnen for till respektive skola som vanligt. Maken meddelade att han skulle åka bort en stund och for.......lämnade både plånbok och telefon hemma. Det var bara att bege sig till Kassjö med telefon och plånbok samtidigt som jag skulle handla. Fick åka tidigare än planerat på frund av makens glömska.



Nu finns det hemma det som saknades, bröd och ost bland annat och äpplen. Dottern ska promt ha en viss sorts äpplen. Dom ska vara gröna och syrliga, annat äter hon inte ;)



Det var blommor från min trädgård, de enda blommorna jag har ute detta året. Är som sagt ingen trädgårdsnisse om jag får säga så ;)



När jag var och handlade köpte jag hem lite höstblommor till köket också och på samma gång får jag ju något att fotografera också.




           


Så idag blev det blommor i min blogg eftersom jag egentligen inte har något att skriva. Lite eko i skallen just idag. Så jag fortsätter med min lediga dag för ikväll är det fotbollsträning och sonen ska på konfirmationsupptakt.


Vi ses !        

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards