Corinas Blogg

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Corina - 17 september 2012 10:21

Efter att ha arbetat helgen känns det väldigt bra med en ledig måndag. Fast visst hade det varit trevligt med lite bättre väder. Men man kan ju inte få allt här i livet.


Hur har då helgen varit ? Jodå, den har varit bara bra måste jag säga. Tungt arbete har man ju men det går bra när man jobbar tillsammans med trevliga kollegor ! Blir lite lättare när alla strävar åt samma håll om man säger så.



Alma har spelat fotboll i helgen, i lördags. Tjejsistan, en endagscup i Sävar norr om Umeå. Laget vann hela den cupen, dom spelade väldigt bra enligt de som var där och tittade. Jag kunde ju inte vara med vilket var väldigt synd. Pappa i familjen kunde inte heller vara med då han jagade.


Och idag , vad gör jag idag då ? Jo jag försöker hitta igen mitt hem. Har dammsugit och torkat golv på morgonen och nu snurrar tvättmaskinen som vanligt.  En rätt vanlig måndag efter en arbetshelg med andra ord. Men jag stressar inte utan tar täta raster ;) Nu återstår den eviga frågan, vad ska vi äta till middag ? Får fundera lite till.  



Några nya foton har jag inte heller. Har inte haft tid att fotografera alls sedan förra helgen. Och jag borde lägga ut förra helgens söndagsmatch i galleriet dessutom. Får se om det hinns med under denna dagen eller kvällen.


Igår kväll kom bästa grannen Maria över och bjöd på trevligt sällskap och ett glas rött. Mycket trevligt måste jag säga eftersom det har blivit lite glest mellan mötena nu. Har varit väldigt mycket annat den senaste tiden. Får ta och fixa till en Tacokväll snart.....om man hittar någon gemensam ledig kväll vill säga.

Nu får jag fortsätta med dagens jobb.


Ha en fortsatt härlig Måndag, vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards