Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Corina - 13 september 2012 08:24


Hade planeringsdag med avdelningen igår. Och som jag ser det blir det nog bara bra med tiden skulle jag tro. Vi har en tung avdelning och är som alla andra underbemannade och den biten finns i dagsläget inget att göra åt. Vår chef har en väldig förståelse för detta dilemma som vi påtalar konstant. Men som sagt, hon gör vad hon kan åt saken det märker man tydligt !

Jag kan notera stora förbättringar på avdelningen redan nu. Men visst är man slutkörd efter en dags arbete, det går inte att blunda för ! Och visst har man svårt att hinna allt man skulle vilja hinna. Men man får prioritera och det ganska hårt, inget nytt heller !

Men om alla hjälps åt och har samma mål i sikte kommer det att bli bra i slutänden är jag övertygad om !



Och idag har jag min enda lediga dag denna veckan. Och den är fulltecknad som vanligt. Ska iväg och handla idag eftersom det är slut med det mesta här hemma. Sedan hem och tvätta inför stundande arbetshelg. Och ikväll har jag ett uppdrag på jobbet men inte jobbrelaterat denna gång utan mera nöjesrelaterat. Dottern har träning ikväll och den biten får pappa i familjen sköta denna kvällen.

Ser som sagt fram emot arbetshelg och maken ska jaga älg i helgen. Dottern har en fotbollscup på lördag och sonen lär väl njuta av att få vara ensam hemma ;) Eventuellt har dottern match på söndag också, vet inte inte ännu. Är så fallet måste logistiken ordnas även för söndagen då.  Ja som vanligt full rulle och raka rör !

Ser fram emot två lediga dagar efter helgen........kommer att behövas skulle jag tro.


Önskar er alla en trevlig fortsatt torsdag.......ses en annan dag !    

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards