Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Corina - 5 september 2012 09:36


Så var två lediga dagar till ända och dags för arbete igen. Jobbar 12 - 21 denna dagen. Ska nog gå det också skulle jag tro. Har blivit lite annars på kvällarna numera. Betydligt mera spring , många som vill sitta uppe lite längre. Lite svårt att hinna med allt innan man går hem är det faktiskt. Och springet känns i kroppen också. Det är nästan så att det är lättare att arbeta dagarna även om dom också är tunga såklart ;)


Har hunnit tvätta dotterns träningskläder på morgonen. Det regnade ju ordentligt igår när hon tränade. Hon kom hem fullkommligen genomsur, det rann om henne ! En varm dusch var inte helt fel enligt henne innan hon gick och la sig igår kväll.

Ikväll startar hennes dansträning så nu är det verkligen höst i mina ögon. Pappa får ombesörja transporten till den träningen ikväll eftersom jag arbetar. Så hädanefter blir det träning tisdag, onsdag och torsdag......nere i Umeå alla tre kvällarna ! Det är tur att vi inte måste köra alla kvällarna utan delar med andra föräldrar måste jag säga !   


Nu får ni ha en härlig onsdag. Vi ses !


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards